#navbar { height: 0px; visibility: hidden; display: none; }#navbar { height: 0px; visibility: hidden; display: none; }

tiistai 8. lokakuuta 2013

Vihaan haasteita o_o

Tiesin kyllä, että tämä päivä vielä koittaisi! -_- Sain haasteen. Kiitos kuuluu siis Irmis-kirpulle


Säännöt:

Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
Haastetun pitää kertoa 11 kysymystä henkilöille, jotka hän haluaa haastaa.
Haastetun pitää haastaa 11 blogin pitäjää, joilla on alle 200 lukijaa.
Kerro haastetuille, että olet haastanut heidät.
Ei takaisin haastamista.

11 asiaa itsestäni:

1. Minulla on kaksi ihanaa veljeä.
2. Omistan kolme lemmikkiä...
3. ...jotka ovat kissa, ja kaksi pientä jänöjussia. :3
4. Pidän lukemisesta...
5. ...ja piirtämisestä.
6. Sudet ♥
7. Asun omakotitalossa.
8. Olen 14 vuotias.
9. Minulla on suhteellisen pitkät hiukset.
10. Olen kipeä, kun kirjoitan tätä.
11. Soturikissat ♥

Vastaukset kysymyksiin:

1. Mitä tekisit, jos joutuisit myymään nukkesi?
- Cry forever ♥
2. Nukkemalli, jolla on mielestäsi kivat vaatteet
- Pullip Akemi :3
3. Mitä teet, kun olet surullinen?
- Luen.
4. Luetko paljon?
- Kyllä. xd
5. Lempi hedelmäsi?
- Vihaan hedelmiä :P
6. Oletko avoin, vai sulkeutunut?
- Sulkeutunut..? o_o'
7. Jos olisit eläin, mikä eläin olisit?
- Kissa.
8. Joitatko jotain soitinta?
- En.
9. Kuka on lempparisi nukeistasi?
- Se vähän vaihtelee. Tällä hetkellä ehkä Jessica...
10. Teetkö nukkejesi vaatteet itse?
- Suurinosa nukenvaatteistani on tilattu netistä. Mutta kyllähän niitä joitakin on itse tullut tehtyä...
11. Lempiruokasi?
- Ei minulla ole mitään tiettyä. Mutta ehkä lihapullat ja perunamuussi. n_n

Kysymykset haastetuille:

1. Ovatko vanhempasi eronneet?
2. Minkälaista musiikkia kuuntelet?
3. Oletko tyytyväinen nukkeihisi?
4. Pepsi vai Coka-Cola?
5. Asutko omakotitalossa?
6. Lempipuuhasi?
7. Harrastatko mitään?
8. Minkävärinen on kotisi?
9. Pidätkö uimisesta?
10. Kävitkö tänävuonna lintsillä?
11. Unelmanukkesi?

Haastan:






En jaksa haastaa enempää... -_-

Juu, mutta mutta tässä oli tää mun eka haaste.. nwn toivottavasti viimeinen...



2 kommenttia:

  1. JEEH et haastanut minua >w< Mäkin nimittäis vihaan haasteita xD Meissä on muute aika paljon samaa, mulla on kissa ja yksi kani (+hamsteri) Meillä oli kaks kanii mutta toinen kuoli :( Ja mäkin luen toooossiiii paljon ^__^

    VastaaPoista
  2. Sinä kurja haastoit mut!! Okei meen nyt tekee sit sen haasteen...~

    minunsuloisetnuket.blogspot.fi

    VastaaPoista